Forums

Topic: Who is planning to get DSi LL

Posts 21 to 40 of 71

Warios_Azz

already have DS fat and DSi so probably not. Nintendo needs to quit tempting me!

Warios_Azz

JuneBelle

Odnetnin wrote:

JuneBelle wrote:

JuneBelle wrote:

Not me. I have a DSi; and, while I do wish for larger screens, I'm not so sure about that gigantic size. I'd have to see it in person. Besides, I want my DSiWare. Although, the size would be easier for me, since I'm a girl who can carry around a purse. LOL

Odnetnin wrote:

Sixthed everything said here.


LOL

Well, Mama Luigi #3 is thinking of getting one, though.

Crap.

LOL

.....Hmm...That's the only source I've seen so far stating an NA release.... What's their source? I don't see one. Could they have mistaken the Europe announcement to also be an NA announcement?

Edit: Never mind. I just realized that IGN directly asked Nintendo. Should have read the full article before searching for a source link. LOL.

Edited on by JuneBelle

JuneBelle

AUnkownFuture

Forget it im not.i got a DSi with a few games

I officially own a MAME arcade machine.
"To be this good takes AGES, to be this good takes SEGA".

3DS Friend Code: 3737-9511-8335

Nintendo Network ID: BrightFuture41

Starkiller

Odnetnin wrote:

bboy2970 wrote:

Even owning 2 DS phats, 5 DS lites, and 2 DSis, I'm gonna get a DSi XL. Call me crazy

CRAZY!

CRAZY!
LOL @VGP

Wii: 6384-4454-1095-5243 Mario Kart Wii: 2492-4524-4329 ([NL] Matt) Brawl: 0087-2097-5918
Excitebike - World Rally: 2966 0011 1622 (Matt) Bomberman Blitz: 3738-9648-1518 Dragon Quest Wars: 1634-4322-3201

Cheezy

No.

Who Are You?

diegoesgriam

I want to buy a DSi this Xmas or next year.
I want to see the DSi LL screen en movement to considere it; and also depends on the price (In Chile a DSi cost US $245 )

Edited on by diegoesgriam

Now Playing: TLOZ OoT 3D, 3D Classic: Kirby Adventure, TLOZ: Skyward Sword, Pushmo
Will Buy: Zengage, Mario Kart 7, Marrio Picross, Mighty Switch Force
Waiting For: Resident Evil Revelations, VVVVV, Sakura Samurai, NightSky, Colors! 3D
3DS Code: 2793-0857-1922

OldBoy

IMO these are not aimed at current gamers at all ,this is just another way in which to entice even more people to buy a DS,probably older people or those who only want to use it at home etc. I think it's good that Nintendo is catering to everyone and still actively seeking out fresh custom.For people complaining about having just bought a DSi ,I understand their perspective but this is an insignificant upgrade and after the initial 5 min wow factor of the larger screens it would not make any difference to your playing experience except tired wrists . I just hope that this dosen't mean that a superpowered DS is now futher away than I was expecting, I hope not.

What's this bit for again?

Starkiller

Not coming anytime in the near future, VGP.

Wii: 6384-4454-1095-5243 Mario Kart Wii: 2492-4524-4329 ([NL] Matt) Brawl: 0087-2097-5918
Excitebike - World Rally: 2966 0011 1622 (Matt) Bomberman Blitz: 3738-9648-1518 Dragon Quest Wars: 1634-4322-3201

OldBoy

@VGP How do you play galaxy with a d-pad?

What's this bit for again?

cheetahman91

Yeah, I'll end up getting a DSi XL soon. No need for a DSi now.

Jesus is the only way.
It's OK to have an opinion. This ain't the Soviet Union you know.
Nintendolife Chatroom
Backloggery
[url=http://www.gamespot.com/users...

Nintendo Network ID: cheetahman91

Supermarioman

Too big screens! The games are not made for that size! Plus I want a DSi this year, I don't want to wait another year for my DSiWare games. I understand where they come from making it, but from screenshots it looks a little ugly...

Supermarioman

V8_Ninja

I don't have a DSi, so there are no actually bad things if I buy this piece of technology. ...BUT ( )!!! it all comes down to if the normal DS/DSi games still look normal on the system, so I'll wait for a hands on before I go any further in this discussion.

Edited on by V8_Ninja

Thanks given to Xkhaoz for that one avatar.
Please contact me before using my custom avatar!
A (Former) Reviewer for Digitally Downloaded.net
My Backloggery: http://backloggery.com/v8_ninja

theblackdragon

@waltzelf: good point... i mean, they won't even transfer games from DSi to DSi unless one of 'em's busted. if there's no way to do it, there's no way whatsoever I'd be tempted to upgrade (even though it's not really an upgrade, but whatev').

Edited on by theblackdragon

BEST THREAD EVER
future of NL >:3
[16:43] James: I should learn these site rules more clearly
[16:44] LztheBlehBird: James doesn't know the rules? For shame!!!
[16:44] Vintage: We have rules?
[16:44] Reala: don't expose the staff to sunlight, don't get them wet and don't feed them after midnight

Nintendo Network ID: gentlemen_cat | Twitter:

SwerdMurd

Nintendo can release whatever they want--just because they make something doesn't mean I have to buy it. What worries me is that this investment in new technology isn't gonna be recouped (Gameboy Micro anyone?) and it's just gonna be another behind-the-scenes way that Nintendo needs to release new uninspired minigame content to pad their losses. It's just too big....There's a reason I don't take my gen 1 PSP anywhere--it's just large (compared to the DS) enough to be a pain to transport! My gen 1 Gameboy Advance is much more portable, despite the sizeable technology gap.

-Swerd Murd

Owner of VINTAGE Games. http://www.vintagegames.us

LEGEND_MARIOID

Already have a DS lite and a DSi, so no.

"They say video games are bad for you? That's what they said about rock n' roll."

Panduh

I'm not getting it for sure because I (like a lot of people) already have a DSi. The only thing that can make me buy another DS is if they have a DSi with a gameboy slot. That's what I think Nintendo should have done with the DSi LL.

Currently Playing: Pikmin 3 and Monster Hunter 3 Ultimate
Recently Beat: Wind Waker HD, Mario 3D World, and A Link between Worlds

Nintendo Network ID: androidcall

lockd

I have a DSi nerf case and my DSi with the nerf case is probably the same size of this new DSi.

Love and Tolerance
Pokemon White FC: 4813 7276 6192
3DS FC: 4854 6468 0712
deviantART

Top

Please login or sign up to reply to this topic