Other Gaming Forum

Topic: Angry video game nerd adventures

Showing 1 to 20 of 27

AuthorMessage
Avatar

Undead_terror

1. Posted:

A new game coming out on steam about AVGN.

I am the zombie god that controls zombie in both games and real life...FEAR ME!
Nintendo Friends website/forums I eShop Gurus I Random Game Thread I The graveyard (backloggery)
Currently owns Mario & Luigi Dream Team 3DS XL...no Wii U yet.

3DS Friend Code: 5198-2878-6360 | Nintendo Network ID: Undead_terror

AuthorMessage
Avatar

Intrepid

2. Posted:

This is awesome.

Support the localization of Ace Attorney Investigations 2!
My Zeldaloggery
Diehard Accel World fan! Check it out here.
“Incarnation isn’t about desire! It’s about hope!” – Haruyuki Arita

AuthorMessage
Avatar

Geonjaha

3. Posted:

Oh god....that pixel art. The edges. Please...stop. D:

Edited on by Geonjaha

I make Pixel Art on occasion.

3DS Friend Code: 2277-6645-7215

AuthorMessage
Avatar

terribledeli

4. Posted:

I was going to bemoan the lack of the theme song...but there it was.

Sign me up.

terribledeli

3DS Friend Code: 0645-5771-9850 | Nintendo Network ID: terribledeli

AuthorMessage
Avatar

CapnPancakes

5. Posted:

I think someone was a week late to April Fools.

Runs the NintendoLife Best VGM Tourney Come Vote!
The Pancakeloggery
Keep it frosty people.
My Super Mario Galaxy Bio courtesy of Dark-Luigi.

3DS Friend Code: 3523-2096-8169 | Nintendo Network ID: Capn_Pancakes

AuthorMessage
Avatar

Undead_terror

6. Posted:

CapnPancakes wrote:

I think someone was a week late to April Fools.

*see's that the video was published today (april 8th) and James say's help bring this game to steam *
What a clever late april fools joke :p
ps: you still gotta add me on the 3ds :)

Edited on by Undead_terror

I am the zombie god that controls zombie in both games and real life...FEAR ME!
Nintendo Friends website/forums I eShop Gurus I Random Game Thread I The graveyard (backloggery)
Currently owns Mario & Luigi Dream Team 3DS XL...no Wii U yet.

3DS Friend Code: 5198-2878-6360 | Nintendo Network ID: Undead_terror

AuthorMessage
Avatar

CapnPancakes

7. Posted:

@Undead
Shizzle! I'll go add you right now.

Runs the NintendoLife Best VGM Tourney Come Vote!
The Pancakeloggery
Keep it frosty people.
My Super Mario Galaxy Bio courtesy of Dark-Luigi.

3DS Friend Code: 3523-2096-8169 | Nintendo Network ID: Capn_Pancakes

AuthorMessage
Avatar

terribledeli

8. Posted:

CapnPancakes wrote:

I think someone was a week late to April Fools.

I'm not going to lie. I did a double take to check the date of the trailer after you said that.

terribledeli

3DS Friend Code: 0645-5771-9850 | Nintendo Network ID: terribledeli

AuthorMessage
Avatar

terribledeli

9. Posted:

A few screen shots

http://cinemassacreproductions.tumblr.com/post/47460490366/an...

terribledeli

3DS Friend Code: 0645-5771-9850 | Nintendo Network ID: terribledeli

AuthorMessage
Avatar

RancidVomit86

10. Posted:

Hmmm I will most certainly play this.

Xbox Live Gamer Tag - RancidVomit86
Battle.net - Dayman
Wii Code - 4335 5256 5880 9373
iOS Game Center - RancidVomit86

Writer for www.sega-addicts.com

AuthorMessage
Avatar

kkslider5552000

11. Posted:

For some reason I'm reminded of Eversion. Sadly, I doubt this game will take quite as awesome a turn...(unless James ends up legit involved with the project in some capacity beyond allowing it to exist and promoting it)

3DS friend code: 2878 - 9709 - 5054
Nintendo Network ID: SliderGamer55

I have a Let's Play channel? How?!

AuthorMessage
Avatar

Geonjaha

12. Posted:

kkslider5552000 wrote:

For some reason I'm reminded of Eversion. Sadly, I doubt this game will take quite as awesome a turn...(unless James ends up legit involved with the project in some capacity beyond allowing it to exist and promoting it)

He's not a game designer. Him having input doesn't necessarily make it good. Yes, he can criticise obvious faults in old games and be funny about it - but that doesn't mean he'll be able to design a good game.

Edited on by Geonjaha

I make Pixel Art on occasion.

3DS Friend Code: 2277-6645-7215

AuthorMessage
Avatar

HawkeyeWii

13. Posted:

Instabuy!!! AVGN is the BEST!!!!!
This is sooo awesome!

Wii U username: KitKat_H12 (Unfortunately HawkeyeWii was already taken some how)
I STREAM LIVE GAMEPLAY AND SPEEDRUNS OF GAMES ON MY twitch channel here: http://www.twitch.tv/hawkeyewii

Friend Codes3DS FC 1547-5273-7750

Twitter: HawkeyeWii

AuthorMessage
Avatar

kkslider5552000

14. Posted:

Geonjaha wrote:

kkslider5552000 wrote:

For some reason I'm reminded of Eversion. Sadly, I doubt this game will take quite as awesome a turn...(unless James ends up legit involved with the project in some capacity beyond allowing it to exist and promoting it)

He's not a game designer. Him having input doesn't necessarily make it good. Yes, he can criticise obvious faults in old games and be funny about it - but that doesn't mean he'll be able to design a good game.

Well duh, but James' humor could make an otherwise meh game fun (as an example).

Which is fitting with mentioning Eversion, a very meh platformer only really good for the one thing it is known for.

Edited on by kkslider5552000

3DS friend code: 2878 - 9709 - 5054
Nintendo Network ID: SliderGamer55

I have a Let's Play channel? How?!

AuthorMessage
AvatarAdmin

theblackdragon

15. Posted:

Geonjaha wrote:

kkslider5552000 wrote:

For some reason I'm reminded of Eversion. Sadly, I doubt this game will take quite as awesome a turn...(unless James ends up legit involved with the project in some capacity beyond allowing it to exist and promoting it)

He's not a game designer. Him having input doesn't necessarily make it good. Yes, he can criticise obvious faults in old games and be funny about it - but that doesn't mean he'll be able to design a good game.

with him involved in an actual game, i'd be afraid that there are parts where they intentionally made it horrible, lol. stuff where it's glitchy on purpose, rooms you enter on accident where you can't go anywhere and just sit there and die, super-cheap bosses... sounds kinda hilarious to me tbh :3

BEST THREAD EVER
future of NL >:3
[16:43] James: I should learn these site rules more clearly
[16:44] LztheBlehBird: James doesn't know the rules? For shame!!!
[16:44] Vintage: We have rules?
[16:44] Reala: don't expose the staff to sunlight, don't get them wet and don't feed them after midnight

3DS Friend Code: 3136-6802-7042 | Nintendo Network ID: gentlemen_cat | Twitter: theblackdragon

AuthorMessage
Avatar

kkslider5552000

16. Posted:

theblackdragon wrote:

Geonjaha wrote:

kkslider5552000 wrote:

For some reason I'm reminded of Eversion. Sadly, I doubt this game will take quite as awesome a turn...(unless James ends up legit involved with the project in some capacity beyond allowing it to exist and promoting it)

He's not a game designer. Him having input doesn't necessarily make it good. Yes, he can criticise obvious faults in old games and be funny about it - but that doesn't mean he'll be able to design a good game.

with him involved in an actual game, i'd be afraid that there are parts where they intentionally made it horrible, lol. stuff where it's glitchy on purpose, rooms you enter on accident where you can't go anywhere and just sit there and die, super-cheap bosses... sounds kinda hilarious to me tbh :3

it would have been like IWBTG, funny for 10 minutes, then just a terrible video game but intentional hurhur

Edited on by kkslider5552000

3DS friend code: 2878 - 9709 - 5054
Nintendo Network ID: SliderGamer55

I have a Let's Play channel? How?!

AuthorMessage
AvatarAdmin

theblackdragon

17. Posted:

^ IMO, if you shell out for an AVGN game, you can't cry if it turns out to be crap and they say it's supposed to be that way. you should've known what you were getting yourself into.

BEST THREAD EVER
future of NL >:3
[16:43] James: I should learn these site rules more clearly
[16:44] LztheBlehBird: James doesn't know the rules? For shame!!!
[16:44] Vintage: We have rules?
[16:44] Reala: don't expose the staff to sunlight, don't get them wet and don't feed them after midnight

3DS Friend Code: 3136-6802-7042 | Nintendo Network ID: gentlemen_cat | Twitter: theblackdragon

AuthorMessage
Avatar

arizvega

18. Posted:

COoL!

SuperNES FAN!!!

AuthorMessage
Avatar

kkslider5552000

19. Posted:

theblackdragon wrote:

^ IMO, if you shell out for an AVGN game, you can't cry if it turns out to be crap and they say it's supposed to be that way. you should've known what you were getting yourself into.

true

3DS friend code: 2878 - 9709 - 5054
Nintendo Network ID: SliderGamer55

I have a Let's Play channel? How?!

AuthorMessage
Avatar

nocode

20. Posted:

This guy has provided me with hours of entertainment...for free. I'll definitely support this.

nocode

3DS Friend Code: 0087-2314-1034 | Nintendo Network ID: nocode