Forums

Topic: (NA) Monster Hunter Tri online friends

Posts 3,881 to 3,900 of 4,036

triforceofcourage

I tried to get in yesterday but was kicked offline 3 times in half an hour.

monster hunter tri: name: hakota HR 140+ / flipy HR 1 On: every other dayish.
Current games: MHT, Kirbys Epic Yarn, SMG2, SSFIV.
3DS friend code: 3823 - 8517 - 3969
Wishlist: OoT3D, Mariokart3D, Kid icarus 3D, LoZ Skyward sword, and (in my imagination) Monster Hunter 3D.

Mabbit

Huzzah everyone! I have finally reached HR 31! I can now take advance quests! Back to hunting Jaggi and Ludroth again...

Heisenberg says "relax!"
The user formerly known as briunj04
PSN=mabbit04/Summoner name(LoL)=briunj04

Megumi_Sagano

briunj04 wrote:

Huzzah everyone! I have finally reached HR 31! I can now take advance quests! Back to hunting Jaggi and Ludroth again...

Have fun with Jho, lol.
Dunno if I'm going online...felt like playing through the single player mode and started a new character. Decided to choose....female this time like everyone else is doing with choosing opposite genders. xD

It's official, Megumi is now in love with crimsontadpoles and no one else....I mean, she still loves me and she's still one of my top waifus, but-...you know what just shut up.
YES I MAKE STUPID MISTAKES CONSTANTLY, LEAVE ME ALONE!!!
ZOMG YOUTUBE!!!
Attempting to revive this anime...

Twitter:

Mabbit

zezhyrule wrote:

@bri: Except harder ;3

Btw, get some HR armor pretty fast, LR won't do ya much good anymore.

Yeah, I faced my first high rank Rathian today. I was holding my own with my teammates for a while. I had about half my health left when the Rathian did a backflip and killed me in one hit. Oh well, I was just using Barroth armor anyways because my Lagia wasn't going to help me.

By the way, now that I got the Jhen Kodachi sword, I have a sword with every type of affinity
Fossil Gear = Ice
Jhen Kodachi = Dragon
Lagia Sword = Lighting
Qurupeco Chopper = Fire
Royal Claw = Water

The ironic thing is that I don't even use swords that often. I mainly use lances and switch axes

Heisenberg says "relax!"
The user formerly known as briunj04
PSN=mabbit04/Summoner name(LoL)=briunj04

HolyMackerel

Ah, I went online for a bit a few days ago. Good fun, although randoms aren't anywhere near as fun to play with as NLifers.

Let's play some Monster Hunter 4 Ultimate! Let me know who you are before you add me.
3DS Friend Code: 4098-3796-9042
× steam

Splat

briunj04 wrote:

zezhyrule wrote:

@bri: Except harder ;3

Btw, get some HR armor pretty fast, LR won't do ya much good anymore.

Yeah, I faced my first high rank Rathian today. I was holding my own with my teammates for a while. I had about half my health left when the Rathian did a backflip and killed me in one hit. Oh well, I was just using Barroth armor anyways because my Lagia wasn't going to help me.

By the way, now that I got the Jhen Kodachi sword, I have a sword with every type of affinity
Fossil Gear = Ice
Jhen Kodachi = Dragon
Lagia Sword = Lighting
Qurupeco Chopper = Fire
Royal Claw = Water

The ironic thing is that I don't even use swords that often. I mainly use lances and switch axes

Switch Axes are so full of win.

"What do you reckon, we're gonna have to climb that thing?" ~ Chloe Frazer

"I reckon I'M gonna have to climb that thing." ~ Nathan Drake

Mabbit

I've been addicted to hunting Jhen lately I keep annoying my teammates because he's all I want to hunt. He's probably one of my favorite boss fights EVAR

By the way, how do you awaken a weapon?

Edited on by Mabbit

Heisenberg says "relax!"
The user formerly known as briunj04
PSN=mabbit04/Summoner name(LoL)=briunj04

triforceofcourage

I haven't hunted in a while. I'd like to go on sometime though. Preferably before the 3ds comes out... because I wont let myself be torn away. Sooooooo yeah. I'll do whatever anyone wants. In fact, I think i shall go on right now! Unless i end up all alone.

monster hunter tri: name: hakota HR 140+ / flipy HR 1 On: every other dayish.
Current games: MHT, Kirbys Epic Yarn, SMG2, SSFIV.
3DS friend code: 3823 - 8517 - 3969
Wishlist: OoT3D, Mariokart3D, Kid icarus 3D, LoZ Skyward sword, and (in my imagination) Monster Hunter 3D.

Megumi_Sagano

Thread is...slowly dying...T_T
Might go online tonight, if I do it can't be for long due to my class tomorrow. But started a new character, so...starting over again on the online part as well, lol.
EDIT: Alright, I'm online now- ah screw it, what's the point...>_>

Edited on by Megumi_Sagano

It's official, Megumi is now in love with crimsontadpoles and no one else....I mean, she still loves me and she's still one of my top waifus, but-...you know what just shut up.
YES I MAKE STUPID MISTAKES CONSTANTLY, LEAVE ME ALONE!!!
ZOMG YOUTUBE!!!
Attempting to revive this anime...

Twitter:

JayArr

LoL. I can't believe Joey is still hanging around being a drama queen. XD

On Topic: Rath Piggie is the business. n_n

[insert 25 Cents here to play]

goofie

im new to monster hunters im going to add all of you guys on here do i need
to give you guys my info?

goofie

Megumi_Sagano

goofie wrote:

im new to monster hunters im going to add all of you guys on here do i need
to give you guys my info?

....(dead thread, lol)

It's official, Megumi is now in love with crimsontadpoles and no one else....I mean, she still loves me and she's still one of my top waifus, but-...you know what just shut up.
YES I MAKE STUPID MISTAKES CONSTANTLY, LEAVE ME ALONE!!!
ZOMG YOUTUBE!!!
Attempting to revive this anime...

Twitter:

komicturtle

Anyone up for setting a time to play?

komicturtle

RoryLee

@Komic, I would be down for playing some games tomorrow, don't matter what time because I'm home all day. If that doesn't work for you tell me a time when your open.

Nintendo ID: RoryLee
3DS: 3007-8085-6351

Megumi_Sagano

Chances are I'll be online tomorrow when I get back home, then again I got chores to deal with first...but yeah.

It's official, Megumi is now in love with crimsontadpoles and no one else....I mean, she still loves me and she's still one of my top waifus, but-...you know what just shut up.
YES I MAKE STUPID MISTAKES CONSTANTLY, LEAVE ME ALONE!!!
ZOMG YOUTUBE!!!
Attempting to revive this anime...

Twitter:

Top

Please login or sign up to reply to this topic