Forums

Topic: What N.F.L Team You Rolling With This Year And How They Going To Do.

Posts 581 to 600 of 3,350

Ryno

Seahawks got a nice schedule for their final 7 games. They are currently the 6th seed in the NFC so they should be able to hold on to a playoff spot.

NY Jets
@Dolphins
@Bears
Cardinals
@Bills
49ers
Rams

To blessed to be stressed.
80's music makes me feel fabulous.
What Would Duane Do?
Rynoggery

Nintendo Network ID: Choryzo

Zowolffo

Master_Ryno wrote:

joker94 wrote:

Hopefully MN beats Detroit.. We should win, but not by much..

Only if they continue to run AP.

Yeah with Harvin out, AP is our only great player. Walsh is great, but he's only a kicker..

Never Gonna Give Mew Up!

Nintendo Network ID: NJanders

Mr_Trill_281

yo Master_Ryno bears,49ers giveing them lost...

"Its All About Those 2x Houston Rockets,5x Dallas Cowboys,Houston Astros,Texas A&M Aggies".

Ryno

joker94 wrote:

Yeah with Harvin out, AP is our only great player. Walsh is great, but he's only a kicker..

I was so glad to see AP only carry the ball 5 times on Sunday in the second half in Seattle.

To blessed to be stressed.
80's music makes me feel fabulous.
What Would Duane Do?
Rynoggery

Nintendo Network ID: Choryzo

Ryno

Mr_Trill281 wrote:

yo Master_Ryno bears,49ers giveing them lost...

Probably Bears game is a loss, yeah. But the 49ers game, I'm not so sure... The Seahawks only lost by a touchdown in SF earlier this year.

To blessed to be stressed.
80's music makes me feel fabulous.
What Would Duane Do?
Rynoggery

Nintendo Network ID: Choryzo

Mr_Trill_281

yo Master_Ryno bro yeah bears been playing good and true that they only lost by touchdown with sf now they going to make sure it wont happen again this time like that..

"Its All About Those 2x Houston Rockets,5x Dallas Cowboys,Houston Astros,Texas A&M Aggies".

RancidVomit86

Mr_Trill281 wrote:

WOW mieu-fire thats long time man been dallas fan long time too dad got me hooked on dallas..

Is it? You know he is only 4 right? Lol jk

Xbox Live Gamer Tag - RancidVomit86
Battle.net - Dayman
Wii Code - 4335 5256 5880 9373
iOS Game Center - RancidVomit86

Writer for www.sega-addicts.com

Mr_Trill_281

yo RancidVomit86 bro lol i was going say wtf..

"Its All About Those 2x Houston Rockets,5x Dallas Cowboys,Houston Astros,Texas A&M Aggies".

Spoony_Tech

Since no one else has done their picks yet ill go first.

Colts over Jaguars
Giants over Bengals
Dolphins over Titans
Lions of course over Vikings
Patriots over Bills
Saints over Falcons. Yep their first loss
Buccaneers over Chargers
Broncos over Panthers
Ravens over Raiders
Seahawks over Jets
Cowboys over the pathetic Eagles
49ers over the Rams
Bears over the Texans game of the week here and this was a tough choice. I always go with the home team on even matches
Steelers over Chiefs

John 8:7 He that is without sin among you, let him first cast a stone.

MERG said:

If I was only ever able to have Monster Hunter and EO games in the future, I would be a happy man.

WHAT IS RETRO DOING??!!

Nintendo Network ID: SpoonyTech | Twitter:

MERG

Tech101 wrote:

Since no one else has done their picks yet ill go first.

Colts over Jaguars
Giants over Bengals
Dolphins over Titans
Lions of course over Vikings
Patriots over Bills
Saints over Falcons. Yep their first loss
Buccaneers over Chargers
Broncos over Panthers
Ravens over Raiders
Seahawks over Jets
Cowboys over the pathetic Eagles
49ers over the Rams
Bears over the Texans game of the week here and this was a tough choice. I always go with the home team on even matches
Steelers over Chiefs

Luckily I'm not a football fan or I'd take offense with that Eagles comment...ah hell, who I'm I kidding...they suck. Andy Reid needs to be fired pronto.

Bow ties are cool - The Doctor

Void

My turn, and it's only Wednesday, Tech. yes, yes it is.

Colts over the Jaguars
Giants over the Bengals
Dolphins over the Titans
Vikings over the Lions
Patriots over the Bills
Falcons over the Saints
Buccaneers over the Chargers
Broncos over the Panthers
Ravens over the Raiders, the ravens are in a bad spot, the Raiders are worse.
Seahawks over the Jets
Cowboys over the Eagles
49ers over the Rams
Texans over the Bears, I agree with this being Game of the Week... Still don't know what that should mean though.
And the Steelers over the chiefs, /laughs

I could easily see the Bengals and Titans winning too, and I wouldn't be surprised if the Eagles won.
And I'm just gonna make a wild guess, and say that I feel the bears are pretty overrated, since the only team with a winning record (currently.) they beat was the Colts(Lions have a 4-4 record though.), who started a rookie quarter back in his first NFL game*, and I see them heading on a downward spiral with The Packers, Vikings, Seahawks, more Vikings, Lions, and possibly the Cardinals if they start getting hot again, I especially see that coming if they lose to the Texans. *(not counting preseason.)

Edited on by Void

I used to travel the stars, then I discovered Earth, and these incredibly addicting things called 'Video Games.'
And they said you couldn't buy happiness!

Spoony_Tech

Really!? I thought it was Tuesday!

John 8:7 He that is without sin among you, let him first cast a stone.

MERG said:

If I was only ever able to have Monster Hunter and EO games in the future, I would be a happy man.

WHAT IS RETRO DOING??!!

Nintendo Network ID: SpoonyTech | Twitter:

Mr_Trill_281

here are my picks...

colts over jacksonville

minn over lions

n.o over hawks

cincinnati over ny she-men

ravens over oakland

pats over bills

tenn over miami

san diego over tampa bay

denver over panters

jets over sea hawks

49ers over rams

dallas over eagles

bears over cotexas lol

pitt over kansas city

"Its All About Those 2x Houston Rockets,5x Dallas Cowboys,Houston Astros,Texas A&M Aggies".

Mr_Trill_281

waz good tech101,void i see you guys running with my dallas cowboys thats "TRILL"...

"Its All About Those 2x Houston Rockets,5x Dallas Cowboys,Houston Astros,Texas A&M Aggies".

Spoony_Tech

Yeah but Void defense defense defense. That's what the Bears are. Defense wins championships and theirs is pretty good this year!

John 8:7 He that is without sin among you, let him first cast a stone.

MERG said:

If I was only ever able to have Monster Hunter and EO games in the future, I would be a happy man.

WHAT IS RETRO DOING??!!

Nintendo Network ID: SpoonyTech | Twitter:

Zowolffo

MN's gonna destroy the Detroit pussy cats!

Never Gonna Give Mew Up!

Nintendo Network ID: NJanders

Spoony_Tech

The Vikqueens are done. Just like Buffalo last year had a great start and faded away into the dust. Not saying the Lions are going anywhere either. Their schedule is to tough down the stretch.

Edited on by Spoony_Tech

John 8:7 He that is without sin among you, let him first cast a stone.

MERG said:

If I was only ever able to have Monster Hunter and EO games in the future, I would be a happy man.

WHAT IS RETRO DOING??!!

Nintendo Network ID: SpoonyTech | Twitter:

Mr_Trill_281

yo joker94,tech101 bros like nick names lmao...

"Its All About Those 2x Houston Rockets,5x Dallas Cowboys,Houston Astros,Texas A&M Aggies".

HawkeyeWii

Tech101 wrote:

The Vikqueens are done. Just like Buffalo last year had a great start and faded away into the dust. Not saying the Lions are going anywhere either. Their schedule is to tough down the stretch.

HAHAHA Yes! I was hoping I wasn't the only person who called them that!
Definetly the Niners for me. Always have been and will be faithful. They looked amazing at the beginning ot the year and are started to look impressive again.

Wii U username: KitKat_H12 (Unfortunately HawkeyeWii was already taken some how)
Friend Codes3DS FC 1547-5273-7750

Twitter:

Mr_Trill_281

yo HawkeyeWii bro 49ers will be in playoffs this year...

"Its All About Those 2x Houston Rockets,5x Dallas Cowboys,Houston Astros,Texas A&M Aggies".

Top

Please login or sign up to reply to this topic