Forums

Topic: TV intros from ye olden days.

Posts 21 to 40 of 125

Machu

Happy memories, mmmm!
[youtube:iDs8VMz-cuc]

Rawr!

tylero09

@irken w00t the beavers were great
EDIT: ^rofl sounded less dodgey in my head

Edited on by tylero09

Wii: 4057-1101-4172-6642
Mario Kart Wii: 5069-4059-7720

Outrunner

Trap Door! I loved that and was creeped out by it all at once.

"And she shall bring forth a son, and thou shalt call his name JESUS: for he shall save his people from their sins." Matt. 1:21.

Stuffgamer1

@Outrunner: True. All the same, I find it odd that British adult programming makes its way over here so easily, but kid's cartoons apparently do not.

Edited on by Stuffgamer1

My Backloggery Updated sporadically. Got my important online ID's on there, anyway. :P

Nintendo Network ID: Stuffgamer1

Machu

Wherever there is danger he'll be there!
[youtube:PrM0E9pag8E]

Rawr!

Outrunner

Penfold FTW! :'D

Edited on by Outrunner

"And she shall bring forth a son, and thou shalt call his name JESUS: for he shall save his people from their sins." Matt. 1:21.

Machu

Banana's rock!
[youtube:Hq2KXudEjkI]

Edited on by Machu

Rawr!

Outrunner

@Stevie: Me too. That's why I posted earlier, lol.

"And she shall bring forth a son, and thou shalt call his name JESUS: for he shall save his people from their sins." Matt. 1:21.

Machu

I'm gonna cry!
[youtube:A1lTt1jZekw]

I look forward to checking back through this thread when I'm done blasting memories @ ya!

Rawr!

Stevie
Subscribe to Nintendo Life on YouTube

Thunder thunder thunder thunder cats !!!!!!!!

80's kids shows were mint, especially the groovy intro's

Machu Ulycee's and Superted were awesome!!, Oh and sorry for double posting Knightmare Outrunner, i got giddy and didn't check the thread properly.

Edited on by Stevie

tylero09

Dexter's lab win!
[youtube:CybozuChzNw]

Wii: 4057-1101-4172-6642
Mario Kart Wii: 5069-4059-7720

Stuffgamer1

@Machu: Your videos are by far the most disturbing I've seen posted here. Or at least those last two. If THAT'S what British children's TV is like, you can KEEP it!

My Backloggery Updated sporadically. Got my important online ID's on there, anyway. :P

Nintendo Network ID: Stuffgamer1

Outrunner

Charlie Chalk! This theme tunes been stuck in my head for over a decade!
[youtube:7EpuzSGFHrU]

"And she shall bring forth a son, and thou shalt call his name JESUS: for he shall save his people from their sins." Matt. 1:21.

Machu

@Stuffgamer1: Bananaman was a bit weird yeah, but trapdoor rocked! Was a bit scary as a kid mind. Yay!

Rawr!

Stuffgamer1

Umm...yeah...you guys DEFINITELY have too much TV that just makes no sense to me.

But I'll take a moment off from insulting your fond childhood memories (which has itself been in a lighthearted manner, in case anyone couldn't tell) and post another video.

Subscribe to Nintendo Life on YouTube

Now THAT'S the stuff!

EDIT: @Machu: And Superted? That's the other one of the two besides Bananaman I was referring to.

Edited on by Stuffgamer1

My Backloggery Updated sporadically. Got my important online ID's on there, anyway. :P

Nintendo Network ID: Stuffgamer1

tylero09

Rofl, this was mighty lol stuff!!
Who loves orage soda???
[youtube:39Tds8nMkks]
Kel loves orange soda

Wii: 4057-1101-4172-6642
Mario Kart Wii: 5069-4059-7720

Outrunner

Tiny Toons was ACE! Animaniacs too.
Keenan and Kel reminds me of Saturday mornings with no school, watchin TV for hours.

Edited on by Outrunner

"And she shall bring forth a son, and thou shalt call his name JESUS: for he shall save his people from their sins." Matt. 1:21.

Top

Please login or sign up to reply to this topic