General Discussion Forum

Topic: The Question Game.

Showing 1,701 to 1,720 of 4,884

AuthorMessage
DawnOverALilly

DawnOverALilly

1,701. Posted:

Good lord, you can't just ask someone that, I have a list of 50+ so can't really pick any.

Do you like the Army, Navy, Air Force, or marines the most and respect the most?
Me its Marines for both.

Ninja'd.

Roland D. Roosevelt!

Edit: Franklen D. Roosevelt XD

Edited on by DawnOverALilly

Flandre- "I've been in the basement. For about 495 years."
Marisa- "That's sweet, I only get weekends off."
_
Marisa- It's so hot, I'm gonna die here.
Reimu- If you die, I'll feed your corpse to the birds.
Remilia- My, it'd be fine if you'd let me take care of that.
Marisa- That's a definite no.

AuthorMessage
WildMan

WildMan

1,702. Posted:

Army. BTW I think you mean Franklin D Roosevelt.
Favorite American state?

Edited on by WildMan

Mmm Chicken

AuthorMessage
DawnOverALilly

DawnOverALilly

1,703. Posted:

WildTwinVikings wrote:

Army. BTW I think you mean Franklin D Roosevelt.
Favorite American state?

I like Nevada, but I live in Cali.

Have you takin any collage classes?

Flandre- "I've been in the basement. For about 495 years."
Marisa- "That's sweet, I only get weekends off."
_
Marisa- It's so hot, I'm gonna die here.
Reimu- If you die, I'll feed your corpse to the birds.
Remilia- My, it'd be fine if you'd let me take care of that.
Marisa- That's a definite no.

AuthorMessage
Jaz007

Jaz007

1,704. Posted:

Nope.
Morrowind, Final Fantasy X, or Kindom Hearts 2?

Currently playing: Destiny (PS4), Atelier: Alchemists of the Dusk Sky -Escha and Logy, and (some) Rune Factory 4.
Going to play soon: Ratchet and Clank HD Collection (started it, but not gonna really get into it until later.)

AuthorMessage
WildMan

WildMan

1,705. Posted:

FF X.
Favorite game developer?

Mmm Chicken

AuthorMessage
Jaz007

Jaz007

1,706. Posted:

Hmm, maybe Naughty Dog.
What do you think of Dead by Sunrise?

Currently playing: Destiny (PS4), Atelier: Alchemists of the Dusk Sky -Escha and Logy, and (some) Rune Factory 4.
Going to play soon: Ratchet and Clank HD Collection (started it, but not gonna really get into it until later.)

AuthorMessage
Birthday_Boy

Birthday_Boy

1,707. Posted:

Never heard of them. Looked them up, listened to their music. I do see that talent. I'm just not into it.
What word sounds funny to you?

Past Names: Koops3, Klyo, Whirlpool, Titanics
If you're looking for a good Miiverse profile, do I have one for you!

Nintendo Network ID: Kyloctopus | Twitter:

AuthorMessage
DawnOverALilly

DawnOverALilly

1,708. Posted:

Spelunking , fun to say to.

Ever baby sit?

Flandre- "I've been in the basement. For about 495 years."
Marisa- "That's sweet, I only get weekends off."
_
Marisa- It's so hot, I'm gonna die here.
Reimu- If you die, I'll feed your corpse to the birds.
Remilia- My, it'd be fine if you'd let me take care of that.
Marisa- That's a definite no.

AuthorMessage
WildMan

WildMan

1,709. Posted:

Kinda, not really.
Do you like school?

Mmm Chicken

AuthorMessage
DawnOverALilly

DawnOverALilly

1,710. Posted:

Unlike most people, I love school. It's mostly the socialization though lol. But the classes you pick are nice.

What age do you want kids at if you want them.

Edited on by DawnOverALilly

Flandre- "I've been in the basement. For about 495 years."
Marisa- "That's sweet, I only get weekends off."
_
Marisa- It's so hot, I'm gonna die here.
Reimu- If you die, I'll feed your corpse to the birds.
Remilia- My, it'd be fine if you'd let me take care of that.
Marisa- That's a definite no.

AuthorMessage
WildMan

WildMan

1,711. Posted:

It's not up to me.
What is your favorite subject in school?

Mmm Chicken

AuthorMessage
Jaz007

Jaz007

1,712. Posted:

Math.
Game with the richest, fleshed game wolrd?

Currently playing: Destiny (PS4), Atelier: Alchemists of the Dusk Sky -Escha and Logy, and (some) Rune Factory 4.
Going to play soon: Ratchet and Clank HD Collection (started it, but not gonna really get into it until later.)

AuthorMessage
Rocko52

Rocko52

1,713. Posted:

Probably a Bethesda game like Fallout or Elder Scrolls, or a Rockstar game.

Least favorite popular thing?

Anime watching: Parasye, Yona of the Dawn, Death Parade, Mushi-shi

AuthorMessage
Gregor

Gregor

1,714. Posted:

Easy, YOLOSWAG and COD.
Worst Mario game?

It's a fez. I wear a fez now. Fezes are cool, just like bowties.

3DS Friend code:
2664 - 3151 - 1828
Multiplayer centric games I own:
Animal Crossing New Leaf
Luigi's Mansion Dark Moon
Fire Emblem Awakening
Kid Icarus Uprising

AuthorMessage
Rocko52

Rocko52

1,715. Posted:

Mario and Sonic at the Olympic Games spinoff series.

Opinion on The Lord of the Rings?

Anime watching: Parasye, Yona of the Dawn, Death Parade, Mushi-shi

AuthorMessage
GuSolarFlare

GuSolarFlare

1,716. Posted:

Ashirogi Muto :p(just kidding, it's Hiro Mashima)
favorite gimmick in a game?

goodbyes are a sad part of life but for every end there's a new beggining so one must never stop looking forward to the next dawn
salty tears tenderize true beef
my Backloggery
my Banner made by Dark-Luigi!
My Galaxy Bio also by Dark-Luigi!

Nintendo Network ID: GustavoSF

AuthorMessage
Rocko52

Rocko52

1,717. Posted:

I don't really know what counts as a gimmick so...shrug I keep thinking off ideas, but then I realize that those are just part of the gameplay, like motion control, and other things. Besides, I don't like poorly used gimmicks.

Favorite fictional detective?

Anime watching: Parasye, Yona of the Dawn, Death Parade, Mushi-shi

AuthorMessage
DreamyViridi

DreamyViridi

1,718. Posted:

Hmm. Inspector Gadget, I guess.
How much have you spent on a game plus its add-ons ever?

Edited on by DreamyViridi

Once a LuigiMan, now a Dreamy representation of the Goddess of Nature.
Retired Palutena Gem Provider.
The Kid Icarus League's LuigiMan200 - Bio by True_Hero.
Viridi Avatar / My YouTube Channel

Nintendo Network ID: LuigiMan200

AuthorMessage
Rocko52

Rocko52

1,719. Posted:

200 + hours.

Favorite cartoon?

Anime watching: Parasye, Yona of the Dawn, Death Parade, Mushi-shi

AuthorMessage
Gregor

Gregor

1,720. Posted:

Courage the Cowardly Dog
Most Nostalgic game?

It's a fez. I wear a fez now. Fezes are cool, just like bowties.

3DS Friend code:
2664 - 3151 - 1828
Multiplayer centric games I own:
Animal Crossing New Leaf
Luigi's Mansion Dark Moon
Fire Emblem Awakening
Kid Icarus Uprising