Forums

Topic: The Chit-Chat Thread

Posts 18,941 to 18,960 of 25,058

andrew20

on fire emblem warriors 1.3.0 when i what to play the game it says i have to pay for the dlc or i cannot play the game at all

Edited on by andrew20

andrew20

Switch Friend Code: SW-8517-4594-3400 | 3DS Friend Code: 4098-4719-4387 | My Nintendo: toughdude | Nintendo Network ID: Andrew1994fl2.0

SheldonRandoms

The lines were long everywhere I went (cuz everybody wanted to see THESE kangaroo obviously), so I decided to watch SpongeBob on my phone, and when Fred Rechid was on screen, I paused it and looked at his leg. I own a piece of his leg, which would make sense, or.....IT'S COME FULL TAIL FIN!

NL's #1 kangaroo fan of SpongeBob Squarepants and Ristar!

Aren't LUCARIO's paws adorable? (MOAR adorable than all of the Eevee'z)

Rev up those fryers! MY LEG!

Also created Sheldon & Mr. Randoms on flipnote hatena btw

I'M SwElLtAsTiC!

3DS Friend Code: 5429-9754-3617 | Nintendo Network ID: SheldonRandoms

Delibheel

@andrew20 if you have save data related to the dlc content, you won't be able to play that file on a system without the dlc installed.

But you should be able to play just fine if you've never purchased the dlc at all/played your game on a system with the dlc installed.


Anyway, I bought Final Fantasy III on my Vita because it was on sale. I love the fact it has a Famicom music option.

Edited on by Delibheel

Yeah I don’t know either.

Eh! My gameplay videos

3DS Friend Code: 0173-1330-0080 | My Nintendo: Abgarok | Nintendo Network ID: Abgarok

Andrew_R_2000

Christmas is pretty much here! I can't believe it came so fast! Hyped to finally play Odyssey but I'm going to have to pretty much clear it any% as fast as I can before Overwatch OVERtakes my life, lol...

Also, this will be my last ever post from my old computer. I will sure miss it, as I had some good memories with it...

Anyway, here is the comparsion between my old and new machines:
Old:
500GB HDD
4GB RAM
AMD E1-6015 APU, 1.4 GHz
New:
1TB HDD
8GB RAM
Intel Core i5-7400 CPU, 3.0 GHz
Nvidia GeForce GTX 1060 3GB GPU

Yeah, my old one was only one step up from a Chromebook... wow

Be yourself!
Switch FC: SW-0507-9503-1127 | 3DS FC: 1736-0165-7775 | Battle.net: Luigibrine#1151

Aidan7707

Well Its Time For Breakfast Cause I Woke Up Half An Hour Ago!

Pineapple Pizza Is Bae

Twitter:

andrew20

@Meowpheel i did not buy any of the dlc

andrew20

Switch Friend Code: SW-8517-4594-3400 | 3DS Friend Code: 4098-4719-4387 | My Nintendo: toughdude | Nintendo Network ID: Andrew1994fl2.0

-Green-

Merry Christmas to anyone who celebrates it, or just likes getting together with the fam! Hope y'all have a great day!

Edited on by -Green-

"Enthusiastic Hi" (awkward stare)
Nintendo Switch Code: SW-5081-0666-1429
PS4 Thing: TBA

Delibheel

Hope y'all get nice presents, too.

Edited on by Delibheel

Yeah I don’t know either.

Eh! My gameplay videos

3DS Friend Code: 0173-1330-0080 | My Nintendo: Abgarok | Nintendo Network ID: Abgarok

Inkling

Happy holidays all! Hope you get lots of Nintendo goodies.

I will update this when Half Life 3 arrives. [Started 17/11/2015]

3DS Friend Code: 4768-7429-4970 | Nintendo Network ID: ThatDude

Aidan7707

I hope you all have a supercalifragilisticexpialidocious christmas!

Pineapple Pizza Is Bae

Twitter:

ogo79

the_shpydar wrote:

I both ironically and un-ironically enjoy "Friday" by Rebecca Black. I'm not sure how that works.

Also, i genuinely have no recollection if i brushed my teeth this morning.

man get someone to brush yer teeth for you, thats what i do on fridays

the_shpydar wrote:
As @ogo79 said, the SNS-RZ-USA is a prime giveaway that it's not a legit retail cart.
And yes, he is (usually) always right, and he is (almost) the sexiest gamer out there (not counting me) ;)

iLikeUrAttitude

How do I wait one more day to Christmas?!

Good... good
Let the weeb flow through you...

Switch Friend Code: SW-1693-4995-1592

Octane

Drink a few bottles of strong liquor, pass out, wake up (hopefully tomorrow), profit.

Octane

Octane

How do you watch YouTube videos figuratively?

Octane

iLikeUrAttitude

@Octane What if I'm too young to drink?

Good... good
Let the weeb flow through you...

Switch Friend Code: SW-1693-4995-1592

Delibheel

I made donuts today.

They're surprisingly easy to make.

Yeah I don’t know either.

Eh! My gameplay videos

3DS Friend Code: 0173-1330-0080 | My Nintendo: Abgarok | Nintendo Network ID: Abgarok

Top

Please login or sign up to reply to this topic