Forums

Topic: N.B.A Season Is About To Start Who You Rolling With Lets Hear It.

Posts 301 to 320 of 3,221

Mr_Trill_281

lol GOOOOOOOOO HOUSTON ROCKETS...

"Its All About Those 2x Houston Rockets,5x Dallas Cowboys,Houston Astros,Texas A&M Aggies".

Mr_Trill_281

GOOOOOOOOOOOO HOUSTON ROCKETS 9-8...

my picks for today

1.ny over heat

2.dallas over suns

"Its All About Those 2x Houston Rockets,5x Dallas Cowboys,Houston Astros,Texas A&M Aggies".

Mr_Trill_281

yo IAmNotWill bro yeah your ny team punked heat man im happy lmao i cant stand heat i hope they do it in playoffs punk heat out man...

"Its All About Those 2x Houston Rockets,5x Dallas Cowboys,Houston Astros,Texas A&M Aggies".

Mr_Trill_281

GOOOOOOOOOOOOOO HOUSTON ROCKETS 9-8...

my picks for today...

1.houston over spurs

2.denver over pacers

3.boston over phil

4.hawks over wizards

5.bulls over pistons

6.crooklyn over golden state

7.minn over cavs

8.memphis over n.o

9.bucks over bob cats

10.toronto over jazz

11.okc over laker girls

12.magic over kings

"Its All About Those 2x Houston Rockets,5x Dallas Cowboys,Houston Astros,Texas A&M Aggies".

Mr_Trill_281

yo mr.nice guy bro you minn team won tonight...

"Its All About Those 2x Houston Rockets,5x Dallas Cowboys,Houston Astros,Texas A&M Aggies".

Zowolffo

that's nice, I suppose..

Never Gonna Give Mew Up!

Nintendo Network ID: NJanders

Mr_Trill_281

yep they keep this up they going to get playoff spot...

"Its All About Those 2x Houston Rockets,5x Dallas Cowboys,Houston Astros,Texas A&M Aggies".

Zowolffo

Yeah Shved (I think that's how you spell his name) is pretty stellar right now!

Never Gonna Give Mew Up!

Nintendo Network ID: NJanders

Mr_Trill_281

yeah he is bro bud be back soon to help team out again...

"Its All About Those 2x Houston Rockets,5x Dallas Cowboys,Houston Astros,Texas A&M Aggies".

Mr_Trill_281

GOOOOOOOOOOO HOUSTON ROCKETS 9-9...

my picks for today...

1.houston over dallas

2.suns over clippers

3.wizards over golden state

4.spurs over bobcats

5.n.o over heat

6.pistons over cavs

7.boston over phil

8.ny over bulls

9.memphis over hawks

10.portland over kings

"Its All About Those 2x Houston Rockets,5x Dallas Cowboys,Houston Astros,Texas A&M Aggies".

Mr_Trill_281

GOOOOOO HOUSTON ROCKETS 9-10...

my picks for today...

1.toronto over clippers

2.brooklyn over bucks

3.okc over pacers

4.denver over ny

5.suns over magic

6.jazz over laker girls

"Its All About Those 2x Houston Rockets,5x Dallas Cowboys,Houston Astros,Texas A&M Aggies".

Mr_Trill_281

yo IAmNotWill bro man your team got that win tonight...

"Its All About Those 2x Houston Rockets,5x Dallas Cowboys,Houston Astros,Texas A&M Aggies".

Mr_Trill_281

GOOOOOOOO HOUSTON ROCKETS 9-10...

my picks for today...

1.houston over spurs

2.phil over pistons

3.golden state over bob cats

4.hawks over heat

5.dallas over kings

6.toronto over portland

"Its All About Those 2x Houston Rockets,5x Dallas Cowboys,Houston Astros,Texas A&M Aggies".

Mr_Trill_281

GOOOOOO HOUSTON ROCKETS 9-11...

my picks for today...

1.cavs over laker girl

2.ny over crooklyn

3.denver over pistons

4.n.o over wizards

5.bulls over clipper

"Its All About Those 2x Houston Rockets,5x Dallas Cowboys,Houston Astros,Texas A&M Aggies".

Zowolffo

Hey Trill you know that you can predict Houston to lose sometimes, ya know?

Never Gonna Give Mew Up!

Nintendo Network ID: NJanders

Mr_Trill_281

yo MrNiceGuy bro lmao i want my rockets win...

"Its All About Those 2x Houston Rockets,5x Dallas Cowboys,Houston Astros,Texas A&M Aggies".

Zowolffo

But it doesn't mean that they will win all the time..

Never Gonna Give Mew Up!

Nintendo Network ID: NJanders

Top

Please login or sign up to reply to this topic