Forums

Topic: My Little Pony: Friendship is Magic

Posts 13,081 to 13,100 of 15,030

ToastyYogurt

Like I said, I'm a little interested in Equestria Girls because I kinda like the idea of alternate universes, but I'm also scared. The character designs are silly (as in bad silly, not silly silly) and I can barely choke down girly high school dramas. I'll watch it if I can watch it for free. Which will be likely, because I'm sure there's a brony out there that will buy this, rip the DVD, and put it on Youtube.

@Wildvine: A limited theatrical release? That still leaves me uneasy. The Room, which is also known as arguably the worst movie of all time, had a limited theatrical release. I wouldn't go and see it at the theater though, because I'd feel silly. I don't feel silly for admitting I'm a brony, but I do when it comes to publicly displaying my bronyness anywhere outside my home.

@Ark_Sin: Happy birthday!

@MasterGraveheart, @Ark_Sin, @Morhtorok, @Wildvine: Added you all on 3DS.

I'll add people on Wii U later.

I'm pretty okay.
Formerly Destroyer360, Destroyer64, DestroyerInsertYourFavoriteRandomNumbersHere.
"Purple is a color." - Waluigi
Wait, quotes should be meaningful? Ugh, fine.
"I'm useless, but not for long. The future is coming on." - Gorillaz

Nintendo Network ID: ToastyYogurtTime

Rocko52

Beats me. Don't believe I've seen you post here @Retro_on_theGo
Greetings.

Anime watching: Lupin III (Green Jacket) Diebuster & Ouran Highschool Host Club
Games playing: Metal Gear Solid 2

Wildvine53

ToastyYogurt wrote:

@Wildvine: A limited theatrical release? That still leaves me uneasy. The Room, which is also known as arguably the worst movie of all time, had a limited theatrical release. I wouldn't go and see it at the theater though, because I'd feel silly. I don't feel silly for admitting I'm a brony, but I do when it comes to publicly displaying my bronyness anywhere outside my home.

lol I had forgotten about that awful movie, but I don't think Equestria girls will be that bad. It is being made by the FiM team after all! I probably wouldn't pay to see it in theaters though, not unless I heard great things about it.

Wildvine53

Nintendo Network ID: Wildvine53

GuardianKing

Retro_on_theGo wrote:

Does squiggles still post?

No, he does not. I couldn't care less for him, and I won't give a buck whether he comes back or not.

My Neopet.
NL RPG Season 2
DA Profile
StarShip Crusader Tumblr
Fantasy Loggery
Video Game I made: Chosen Words
Melody Astra Avatar
Former Morpheus Avatar courtesy of Gummio. :3
"I am the wise wolf. Which is exactly why I am aware that there are some thing even I don't know." ~ Holo, Spice & Wolf

Nintendo Network ID: GuardianKing | Twitter:

Rocko52

@Retro_on_theGo
Well it's always nice to find another brony.

Anime watching: Lupin III (Green Jacket) Diebuster & Ouran Highschool Host Club
Games playing: Metal Gear Solid 2

Meowpheel

Retro_on_theGo wrote:

Does squiggles still post?

Isn't he the one who did all the welcome comics back then? (which by the way, I never had one)
I think he left the forums or something.
(it had something to do with role playing and ark_sin)

@toasty: added ya back!

Edited on by Meowpheel

Meowph, that's right!

Oh look! A Morphloggery.
Oh! eShop Gurus.

Nintendo Network ID: Abgarok

Rocko52

@Ark_Sin
I'm not acquainted with Squiggles, but isn't that rather harsh?

Anime watching: Lupin III (Green Jacket) Diebuster & Ouran Highschool Host Club
Games playing: Metal Gear Solid 2

Retro_on_theGo

Morphtorok wrote:

Retro_on_theGo wrote:

Does squiggles still post?

Isn't he the one who did all the welcome comics back then? (which by the way, I never had one)
I think he left the forums or something.
(it had something to do with role playing and ark_sin)

Yeah he did. I remember getting one and I wouldn't consider myself a bronie. lol
@Ark_sin Ouch. I thought he was a nice guy.

Edited on by Retro_on_theGo

GuardianKing

Retro_on_theGo wrote:

Morphtorok wrote:

Retro_on_theGo wrote:

Does squiggles still post?

Isn't he the one who did all the welcome comics back then? (which by the way, I never had one)
I think he left the forums or something.
(it had something to do with role playing and ark_sin)

Yeah he did. I remember getting one and I wouldn't consider myself a bronie. lol
@Ark_sin Ouch. I thought he was a nice guy.

My friggin arse he was! He made an entire comic (along with several angry posts which only worsened my depression) dedicated to his hatred of me using Ponygen to gain fame. You know, back when I had 3 followers (two of which were you guys) on Tumblr and like 3 faves on DA.

On the plus side, he's the one who prompted me to get off my lazy arse and learn to do real art. While I wouldn't call my crap real art just yet, I know it's getting somewhere. :3

This was like 2 years ago, soo.....

Edited on by GuardianKing

My Neopet.
NL RPG Season 2
DA Profile
StarShip Crusader Tumblr
Fantasy Loggery
Video Game I made: Chosen Words
Melody Astra Avatar
Former Morpheus Avatar courtesy of Gummio. :3
"I am the wise wolf. Which is exactly why I am aware that there are some thing even I don't know." ~ Holo, Spice & Wolf

Nintendo Network ID: GuardianKing | Twitter:

Rocko52

@Ark_Sin
Huh. How long ago was this?

Anime watching: Lupin III (Green Jacket) Diebuster & Ouran Highschool Host Club
Games playing: Metal Gear Solid 2

Meowpheel

Ark_Sin wrote:

Retro_on_theGo wrote:

Morphtorok wrote:

Retro_on_theGo wrote:

Does squiggles still post?

Isn't he the one who did all the welcome comics back then? (which by the way, I never had one)
I think he left the forums or something.
(it had something to do with role playing and ark_sin)

Yeah he did. I remember getting one and I wouldn't consider myself a bronie. lol
@Ark_sin Ouch. I thought he was a nice guy.

My friggin arse he was! He made an entire comic (along with several angry posts which only worsened my depression) dedicated to his hatred of me using Ponygen to gain fame. You know, back when I had 3 followers (two of which were you guys) on Tumblr and like 3 faves on DA.

On the plus side, he's the one who prompted me to get off my lazy arse and learn to do real art. While I wouldn't call my crap real art just yet, I know it's getting somewhere. :3

This was like 2 years ago, soo.....

Haha yeah, I remember that one!

Though, I've got to admit that seeing you using ponygenerator characters was kinda annoying, but you have gotten really good at creating them yourself since then!

Though it wasn't that long ago, or was it? (checked, happenedless than a year ago, around pages 500-600)

Edited on by Meowpheel

Meowph, that's right!

Oh look! A Morphloggery.
Oh! eShop Gurus.

Nintendo Network ID: Abgarok

GuardianKing

Morphtorok wrote:

Ark_Sin wrote:

Retro_on_theGo wrote:

Morphtorok wrote:

Retro_on_theGo wrote:

Does squiggles still post?

Isn't he the one who did all the welcome comics back then? (which by the way, I never had one)
I think he left the forums or something.
(it had something to do with role playing and ark_sin)

Yeah he did. I remember getting one and I wouldn't consider myself a bronie. lol
@Ark_sin Ouch. I thought he was a nice guy.

My friggin arse he was! He made an entire comic (along with several angry posts which only worsened my depression) dedicated to his hatred of me using Ponygen to gain fame. You know, back when I had 3 followers (two of which were you guys) on Tumblr and like 3 faves on DA.

On the plus side, he's the one who prompted me to get off my lazy arse and learn to do real art. While I wouldn't call my crap real art just yet, I know it's getting somewhere. :3

This was like 2 years ago, soo.....

Haha yeah, I remember that one!

Though, I've got to admit that seeing you using ponygenerator characters was kinda annoying, but you have gotten really good at creating them yourself since then!

I never meant for it to be anything serious. I just wanted to have some simple fun, but he had to go all personal on me 'n stuff. >:[

My Neopet.
NL RPG Season 2
DA Profile
StarShip Crusader Tumblr
Fantasy Loggery
Video Game I made: Chosen Words
Melody Astra Avatar
Former Morpheus Avatar courtesy of Gummio. :3
"I am the wise wolf. Which is exactly why I am aware that there are some thing even I don't know." ~ Holo, Spice & Wolf

Nintendo Network ID: GuardianKing | Twitter:

Meowpheel

Oh my sweet celestia, hi there squiggles!

How have you- Who's your spy?

Lol jk.

@ark_sin: don't worry, the past is in the past, no use in feeling it again!

Edited on by Meowpheel

Meowph, that's right!

Oh look! A Morphloggery.
Oh! eShop Gurus.

Nintendo Network ID: Abgarok

Syrup

Hey, everybody!
How's everybody doing? Dang, I haven't been on here in ages! How long has it been, 7 months?
I see you've forgiven me, @GK

@Morphtorok, I was just checking up on the thread. I was barely thinking about the day that I left today. When I saw that Retro mentioned me, I got all giddy, so I decided to post one last time.

Edited on by Syrup

GuardianKing

Syrup wrote:

Hey, everybody!
How's everybody doing? Dang, I haven't been on here in ages! How long has it been, 7 months?
I see you've forgiven me, @GK

You are so lucky I'm in the manic stage of depression

Welcome back @SquiggleTail

My Neopet.
NL RPG Season 2
DA Profile
StarShip Crusader Tumblr
Fantasy Loggery
Video Game I made: Chosen Words
Melody Astra Avatar
Former Morpheus Avatar courtesy of Gummio. :3
"I am the wise wolf. Which is exactly why I am aware that there are some thing even I don't know." ~ Holo, Spice & Wolf

Nintendo Network ID: GuardianKing | Twitter:

Rocko52

Hmm, so this is Squiggles....
How do you do?
Untitled

Edited on by Rocko52

Anime watching: Lupin III (Green Jacket) Diebuster & Ouran Highschool Host Club
Games playing: Metal Gear Solid 2

Top

Please login or sign up to reply to this topic