Forums

Topic: Pokemon Black & White

Posts 501 to 520 of 1,375

Megumi_Sagano

zezhyrule wrote:

funny? I was kinda serious... though if you can't afford both then you can always flip a coin

I thought you were being funny, I stick with one version...having two seems kinda pointless to me. (besides, I'm saving up for the 3DS anyways, lol)

It's official, Megumi is now in love with crimsontadpoles and no one else....I mean, she still loves me and she's still one of my top waifus, but-...you know what just shut up.

ZOMG YOUTUBE!!!
Attempting to revive this anime...

Twitter:

Leonzable

I just got it today!

"WE ARE THE FATHERZZZZZZZZZZZZZ JAJAJAJAJAJAJAJAJA"
-some random guy online

Issun

Wait, there's a difference in the Triple pokemon battle system between each version ?

Waffle !

Detective_TeeJay

Issun wrote:

Wait, there's a difference in the Triple pokemon battle system between each version ?

According to IGN, one version focuses more on Rotational Battles and one focuses more on Triple Battles. I won't know the difference, though, until I've played the game.

Nintendo ID: TeeJay92

3DS Friend Code: 2423-1923-3519

Nintendo Network ID: TeeJay92

Chaoslink1

I think this will be my last DS game because I'm getting the 3DS so I think I won't get any more DS games after this.

My favourite games: http://chaoslink1.deviantart.com/art/Top-10-Favourite-Video-Game-meme-Chaoslink1-309965952?q=boost%3Apopular%20%28%28my%20top%2010%29%20AND%20%28by%3Achaoslink1%29%29&qo=0
Retro games, Modern games, all AWESOME!!!

Nintendo Network ID: Chaoslink1 | Twitter:

Megumi_Sagano

Issun wrote:

Wait, there's a difference in the Triple pokemon battle system between each version ?

Yeah, I'm not sure if it entirely exclusive or not...but one version contains more Triples (White) while the other has more Rotationals (Black).

It's official, Megumi is now in love with crimsontadpoles and no one else....I mean, she still loves me and she's still one of my top waifus, but-...you know what just shut up.

ZOMG YOUTUBE!!!
Attempting to revive this anime...

Twitter:

Detective_TeeJay

Chaoslink1 wrote:

I think this will be my last DS game because I'm getting the 3DS so I think I won't get any more DS games after this.

Same.

Nintendo ID: TeeJay92

3DS Friend Code: 2423-1923-3519

Nintendo Network ID: TeeJay92

seliny19

BellGoRiiing wrote:

zezhyrule wrote:

funny? I was kinda serious... though if you can't afford both then you can always flip a coin

I thought you were being funny, I stick with one version...having two seems kinda pointless to me. (besides, I'm saving up for the 3DS anyways, lol)

Well I've always thought that too with the past version of the games. But I'm planning to buy both versions because I seriously can't choose. I actually always end up buying both versions because I can never decide which to choose in the end __

seliny19

Megumi_Sagano

Anybody know the main difference between the City and the Forest? And its kinda the same with me, sorta...not really...still have one DS game I'm keeping my eye on, lol. (Okamiden)

It's official, Megumi is now in love with crimsontadpoles and no one else....I mean, she still loves me and she's still one of my top waifus, but-...you know what just shut up.

ZOMG YOUTUBE!!!
Attempting to revive this anime...

Twitter:

seliny19

BellGoRiiing wrote:

Anybody know the main difference between the City and the Forest? And its kinda the same with me, sorta...not really...still have one DS game I'm keeping my eye on, lol. (Okamiden)

Basically the White forest is exclusive to the White version and will have pokemon, trainers, and random tasks and events that happen in it that doesn't take place or occur in the Black Version. You can also catch some generation 1 and 3 pokemon in the white forest. Same for Black City, it's only in the Black version and will have a lot of trainers, random events, and pokemon that can only be ecountered there.

Edited on by seliny19

seliny19

Megumi_Sagano

seliny19 wrote:

BellGoRiiing wrote:

Anybody know the main difference between the City and the Forest? And its kinda the same with me, sorta...not really...still have one DS game I'm keeping my eye on, lol. (Okamiden)

Basically the White forest is exclusive to the White version and will have pokemon, trainers, and random tasks and events that happen in it that doesn't take place or occur in the Black Version. You can also catch some generation 1 and 3 pokemon in the white forest. Same for Black City, it's only in the Black version and will have a lot of trainers, random events, and pokemon that can only be ecountered there.

Guess you don't know the exact stuff though, huh? Like...I dunno...lol. I'm thinking of going for White now...but....ugh. hits head against desk

It's official, Megumi is now in love with crimsontadpoles and no one else....I mean, she still loves me and she's still one of my top waifus, but-...you know what just shut up.

ZOMG YOUTUBE!!!
Attempting to revive this anime...

Twitter:

turtlelink

After reading that good/funny IGN review, I can say that I can't wait to get this Saturday!

TurtleLink's backloggery
Brawl FC: 4425-1340-4519
The Sister Complex Kingpin of Steel!

seliny19

BellGoRiiing wrote:

seliny19 wrote:

BellGoRiiing wrote:

Anybody know the main difference between the City and the Forest? And its kinda the same with me, sorta...not really...still have one DS game I'm keeping my eye on, lol. (Okamiden)

Basically the White forest is exclusive to the White version and will have pokemon, trainers, and random tasks and events that happen in it that doesn't take place or occur in the Black Version. You can also catch some generation 1 and 3 pokemon in the white forest. Same for Black City, it's only in the Black version and will have a lot of trainers, random events, and pokemon that can only be ecountered there.

Guess you don't know the exact stuff though, huh? Like...I dunno...lol. I'm thinking of going for White now...but....ugh. hits head against desk

That's all I know from what I've read on Bulbapedia, and watching my brother play the Japanese versions sorry But hey the games come out in pretty much one more day. So you can decide then. Just don't take too much time staring at both games in your hand in front of the cahsier and have everyone yell at you to JUST CHOOSE like I did when HG/SS came out for like 30 minutes hahaha

seliny19

Megumi_Sagano

I'll probably do the eeny meeny miny moe thing. xD

turtlelink wrote:

After reading that good/funny IGN review, I can say that I can't wait to get this Saturday!

I thought it was Sunday...

It's official, Megumi is now in love with crimsontadpoles and no one else....I mean, she still loves me and she's still one of my top waifus, but-...you know what just shut up.

ZOMG YOUTUBE!!!
Attempting to revive this anime...

Twitter:

Detective_TeeJay

Yeah, that IGN review is...odd, to say the least.

Nintendo ID: TeeJay92

3DS Friend Code: 2423-1923-3519

Nintendo Network ID: TeeJay92

turtlelink

BellGoRiiing wrote:

I'll probably do the eeny meeny miny moe thing. xD

turtlelink wrote:

After reading that good/funny IGN review, I can say that I can't wait to get this Saturday!

I thought it was Sunday...

They're selling it early at Nintendo World in New York.

TurtleLink's backloggery
Brawl FC: 4425-1340-4519
The Sister Complex Kingpin of Steel!

Top

Please login or sign up to reply to this topic