Forums

Topic: Pokemon X and Y

Posts 1,901 to 1,920 of 1

Gioku

Retro_on_theGo wrote:

Are there are pre-order bonus for this game in America yet?

Not that I've seen... I've been waiting until someone has a preorder bonus myself. If nobody gives out a preorder bonus, I'm just gonna go out and buy it the day it comes out.

Electric Prune Juice Games | Kirby Wiki | Colors! 3D | deviantART | Nintendo Friends
Fluttershy, Rarity, and Vinyl Scratch fan :3

I am now an eShop Guru!
Waiting For: Super Smash Bros. for Nintendo 3DS, Pokémon Alpha Sapphire & Omega Ruby
The Flutterloggery

Nintendo Network ID: Fluttershy_Gioku

iwanttodie

I got a poster for my Pre-Order bonus.

STOP BRINGING THE GOOMYGOOMYGOOMYGOOMYGOOMYGOOMYGOOMYGOOMYGOOMYGOOMYGOOMY GOOMYGOOMYGOOMY
mods delete me
OOMYGOOMYGOOMYGOOMYGOOMYGOOMYGOOMY GOOMYGOOMYGOOMYGOOMYGOOMYGOOMYGOOMYGOOMYGOOMYGOOMYGOOMYGOOMYGOOMYGOOMY GOOMYGOOMYGOOMYGOOMYGOOMYGOOMYGOOMY DOWN MAN
PLAY NI NO KUNI AND MOTHER 3

Nintendo Network ID: Shadowing27

Blast

Guys, the worldwide sales for Pokemon X/Y are gonna be freaking huge. I am so excited for this game. SOOOO PUMPED!!!

I own a Wii U and 3DS. I also own a PS4!

Master of the Hype Train

Nintendo Network ID: Mediking9

Inflame227

Hey which do you guys think is better, getting x and y digitally on the eshop or buying it at a retailer cause i still can't decide.

Inflame227

Happy_Mask

Gioku wrote:

Retro_on_theGo wrote:

Are there are pre-order bonus for this game in America yet?

Not that I've seen... I've been waiting until someone has a preorder bonus myself. If nobody gives out a preorder bonus, I'm just gonna go out and buy it the day it comes out.

If it's Gamestop, you wanna preorder, they get enough to fill preorders plus four er five extra. I almost "missed out" on Dream Team because of this. :3

[16:08] LordJumpMad Hides his gut with a griddle
[16:08] Reala: what ljm does for cash is ljm's business
[16:08] LordJumpMad: Gotta look good my my next game u_u

Meowpheel

Happy_Mask wrote:

Gioku wrote:

Retro_on_theGo wrote:

Are there are pre-order bonus for this game in America yet?

Not that I've seen... I've been waiting until someone has a preorder bonus myself. If nobody gives out a preorder bonus, I'm just gonna go out and buy it the day it comes out.

If it's Gamestop, you wanna preorder, they get enough to fill preorders plus four er five extra. I almost "missed out" on Dream Team because of this. :3

I just imagined the same gamestop employee telling other 20 people how they almost missed out. Seems like a genious way to make people want to preorder lol

Meowph, that's right!

Oh look! A Morphloggery.
Oh! eShop Gurus.

Nintendo Network ID: Abgarok

LordJumpMad

I think the pre-order is the Torchic with Mega Stone :/
Or maybe not.

For you, the day LordJumpMad graced your threads, was the most important day of your life. But for me, it was Tuesday.
[url=http://www.backloggery.com/jumpmad]Unive...

Twitter:

Happy_Mask

@Morph It's allegedly this way now because Ninty wants to encourage Downloads. 'Tis not necessarily the in the retailer's interest.

[16:08] LordJumpMad Hides his gut with a griddle
[16:08] Reala: what ljm does for cash is ljm's business
[16:08] LordJumpMad: Gotta look good my my next game u_u

Pokefanmum82

I wish they would announce bundles for Pokemon X & Y (in NA) already. I need a new 3DS and I want it to be a bundle one. There's only 42 days left until these amazing games come out. I wish it was October already lol

Want: Disney Magical World 2, Style Savvy 3, Federation Force, MH Generations, HM Skytree Village, Story of Season Trio of Towns, DQ7, DQ8, YoKai Watch 2, Pokemon Sun and Moon.
Now Playing: Pokemon X and 7th Dragon III Code VFD
Can't wait for the new Zelda game!!!!!!!!!!!!

Inflame227

Yeah! I wanna pet that torchic after i download it on the first day. hopefully i can encounter a mudkip later on in the game.

Inflame227

Top

Please login or sign up to reply to this topic