3DS Forum

Topic: MiiVerse for 3ds!

Showing 401 to 420 of 675

AuthorMessage
Avatar

GuSolarFlare

401. Posted:

my current favorite post by me!
Untitled


and yeah to @Blastoise-san we need a Fire Emblem community and a Kid Icarus Uprising one too! :D

I was once a fighter in spirit alone, but not long ago I found something that was missing and became a fighter in body and mind too.
looking forward to Codename S.T.E.A.M.
salty tears tenderize true beef
my Backloggery
my Banner made by Dark-Luigi!
My Galaxy Bio also by Dark-Luigi!

3DS Friend Code: 3995-7085-4333 | Nintendo Network ID: GustavoSF

AuthorMessage
Avatar

Gioku

402. Posted:

So I found this comment on one of Sakurai's pic of the day posts:
Untitled
I think it's supposed to be Sonic the Hedgehog kicking a soccer ball, but I thought it looked really creepy, so I decided to make it even creepier:
Untitled
This guy has no idea what he's started, haha! :D

(Am I having too much fun, guys? :P)

Electric Prune Juice Games | Kirby Wiki | Colors! 3D | deviantART | Nintendo Friends
Fluttershy, Rarity, and Vinyl Scratch fan :3

I am now an eShop Guru!
Waiting For: Super Smash Bros. for Nintendo 3DS, Pokémon Alpha Sapphire & Omega Ruby
The Flutterloggery

3DS Friend Code: 3394-4319-1146 | Nintendo Network ID: Fluttershy_Gioku

AuthorMessage
Avatar

GuSolarFlare

403. Posted:

@Gioku that looks fitting of his post! :D

I was once a fighter in spirit alone, but not long ago I found something that was missing and became a fighter in body and mind too.
looking forward to Codename S.T.E.A.M.
salty tears tenderize true beef
my Backloggery
my Banner made by Dark-Luigi!
My Galaxy Bio also by Dark-Luigi!

3DS Friend Code: 3995-7085-4333 | Nintendo Network ID: GustavoSF

AuthorMessage
Avatar

6ch6ris6

404. Posted:

Lohe wrote:

Hello

Do you use the report function in miiverse? For example if someone posted their FC or bad language appeared? I do, because I dont want to see the same fate of letterbox in miiverse if there are a few people breaking the miiverse rules.

no why should i?
i dont care if people post there fc on miiverse. there is nothing wrong with that. other than it might be some minor spamming. and i havent seen any bad language yet. i would only report some discriminating stuff like racism or sexism. i dont care if people say words like s**t or f**k. i say that a lot too tbh xD

3DS code: 4768 - 7434 - 1139 <<>> Miiverse ID: A-C-A-B
Visit Pinewood in Animal Crossing: 7700 - 3096 - 0394 <<>> Nintendo Pocket Football Club: FC Krawall

AuthorMessage
Avatar

mystman12

405. Posted:

The popular posts are up! Although, it's kind of weird. There are some pretty lame posts coming up, and some with a really small amount of "yeahs". It will probably improve when things slow down a little, though.

I don't believe it! I won't believe it! There isn't a pinball right here! What kind of world do we live in, where there isn't a pinball right here? Well, I'm going to do my part! I'm gonna— umm... build a pinball! - Homestar Runner (Sort of)
Future Pinball blog
Infinite Office for PTC!

3DS Friend Code: 0259-0292-5888 | Nintendo Network ID: mystman12 | Twitter: mystman12

AuthorMessage
Avatar

Gioku

406. Posted:

Check out Mega Gengar~
Untitled
This is my new favorite drawing I've done on MiiVerse so far! :D

Electric Prune Juice Games | Kirby Wiki | Colors! 3D | deviantART | Nintendo Friends
Fluttershy, Rarity, and Vinyl Scratch fan :3

I am now an eShop Guru!
Waiting For: Super Smash Bros. for Nintendo 3DS, Pokémon Alpha Sapphire & Omega Ruby
The Flutterloggery

3DS Friend Code: 3394-4319-1146 | Nintendo Network ID: Fluttershy_Gioku

AuthorMessage
Avatar

Blast

407. Posted:

Can we please stop bragging about how many "yeah"(s) we are getting? It was fun in the beginning but it quickly became a "I got so many "yeah"s for what I drew or said! AWWW YEAHHH!!!" situation.

I own a Wii U and 3DS. I do plan on getting a PS4 someday :D

3DS Friend Code: 2921-9690-6053 | Nintendo Network ID: Mediking9

AuthorMessage
Avatar

Captain_Toad

408. Posted:

Blastoise-san wrote:

Can we please stop bragging about how many "yeah"(s) we are getting? It was fun in the beginning but it quickly became a "I got so many "yeah"s for what I drew or said! AWWW YEAHHH!!!" situation.

He's right. This Yeah! competition is getting out of hand.

Lets brag about how many Followers were getting. LOL.

Yeah. We should stop.

Was Mariobro4. No, I'm not taking off my backpack.....it's important.
Toadloggery and a Youtube Channel
Retro Clue!
Games are games ppl. Enjoy 'em.
Remember N64 Turoks? Want it on VC?
I gave in to darkness to have this bio.
Net neutrality is dead. Pls use revive.
Bad day? listen to this.

3DS Friend Code: 3566-2311-3009 | Nintendo Network ID: Mariobro4

AuthorMessage
Avatar

Happy_Mask

409. Posted:

Captain_Toad wrote:

Blastoise-san wrote:

Can we please stop bragging about how many "yeah"(s) we are getting? It was fun in the beginning but it quickly became a "I got so many "yeah"s for what I drew or said! AWWW YEAHHH!!!" situation.

He's right. This Yeah! competition is getting out of hand.

Lets brag about how many Followers were getting. LOL.

Yeah. We should stop.

Note how nobody was bragging on this page. I hope you're not talking about Gioku, he's just psyched that people are digging his drawings. Maybe y'all are just jelly. :P

THE YEAH SYSTEM IS ALREADY TEARING THE WORLD APART!

[16:08] LordJumpMad Hides his gut with a griddle
[16:08] Reala: what ljm does for cash is ljm's business
[16:08] LordJumpMad: Gotta look good my my next game u_u

AuthorMessage
Avatar

Blast

410. Posted:

@Wonder_Mask I'm not jealous of Gioku. I just think comparing "yeah"s is stupid and just bragging.

I own a Wii U and 3DS. I do plan on getting a PS4 someday :D

3DS Friend Code: 2921-9690-6053 | Nintendo Network ID: Mediking9

AuthorMessage
Avatar

Morphbug

411. Posted:

Just be grateful they took away the Yeah grand total that used to be in the user page.

Oh look! A Morphloggery.
Oh! eShop Gurus.

3DS Friend Code: 0173-1330-0080 | Nintendo Network ID: Abgarok

AuthorMessage
Avatar

BlatantlyHeroic

412. Posted:

I've got so many Yeah's that I was called by the United Nations, they said that they want to make me the ultimate ruler of the world.

3DS Friend Code: 0962-9923-0016

AuthorMessage
AvatarStaff

WaLzgi

413. Posted:

Please "Like" me...oh wait, wrong online service ;)

Nintendo Life moderator and duck.

My BUY_A_WII_U_loggery

3DS Friend Code: 2234-7139-4188 | Nintendo Network ID: LzWinky

AuthorMessage
Avatar

Gioku

414. Posted:

So, just to be sure... it's OK for me to post my drawings? I'm having lots of fun making them! So I like sharing them with you guys~ :)

Electric Prune Juice Games | Kirby Wiki | Colors! 3D | deviantART | Nintendo Friends
Fluttershy, Rarity, and Vinyl Scratch fan :3

I am now an eShop Guru!
Waiting For: Super Smash Bros. for Nintendo 3DS, Pokémon Alpha Sapphire & Omega Ruby
The Flutterloggery

3DS Friend Code: 3394-4319-1146 | Nintendo Network ID: Fluttershy_Gioku

AuthorMessage
Avatar

Happy_Mask

415. Posted:

BlatantlyHeroic wrote:

I've got so many Yeah's that I was called by the United Nations, they said that they want to make me the ultimate ruler of the world.

I've got so many Yeah's that they performed mitosis and created a being equally as awesome as I. 0<img class=" />

[16:08] LordJumpMad Hides his gut with a griddle
[16:08] Reala: what ljm does for cash is ljm's business
[16:08] LordJumpMad: Gotta look good my my next game u_u

AuthorMessage
Avatar

Hale-Bopp

416. Posted:

I've got so many Yeah's, I hear Won't Get Fooled Again by The Who every time I make a post.

NNID: Hale-XF11

Twitter: HaleaciousB

AuthorMessage
Avatar

Gioku

417. Posted:

@Hale-Bopp: Didn't realize I had the volume all the way up when I clicked your link - my ears are still ringing, lol. :P

Electric Prune Juice Games | Kirby Wiki | Colors! 3D | deviantART | Nintendo Friends
Fluttershy, Rarity, and Vinyl Scratch fan :3

I am now an eShop Guru!
Waiting For: Super Smash Bros. for Nintendo 3DS, Pokémon Alpha Sapphire & Omega Ruby
The Flutterloggery

3DS Friend Code: 3394-4319-1146 | Nintendo Network ID: Fluttershy_Gioku

AuthorMessage
Avatar

BlatantlyHeroic

418. Posted:

Wonder_Mask wrote:

BlatantlyHeroic wrote:

I've got so many Yeah's that I was called by the United Nations, they said that they want to make me the ultimate ruler of the world.

I've got so many Yeah's that they performed mitosis and created a being equally as awesome as I. 0<img class=" />

You just out did my post at a microscopic level. Impressive.

3DS Friend Code: 0962-9923-0016

AuthorMessage
AvatarStaff

WaLzgi

419. Posted:

BlatantlyHeroic wrote:

I've got so many Yeah's that I was called by the United Nations, they said that they want to make me the ultimate ruler of the world.

Oh yeah? Well I have so many Yeahs that I can count to five! >:3

Nintendo Life moderator and duck.

My BUY_A_WII_U_loggery

3DS Friend Code: 2234-7139-4188 | Nintendo Network ID: LzWinky

AuthorMessage
Avatar

Svaethier

420. Posted:

Untitled

The best Year of the Luigi pic I made :)

My FC: 5429-8192-8959