Forums

Topic: MiiVerse for 3ds!

Posts 121 to 140 of 675

mystman12

10 minutes later: "News flash! New 3DS update bricks systems and erases all data from whatever game was inserted at time of update!"

I like makin' games!
Future Pinball games!
Petit Computer games!!
and SmileBASIC games!
Waiting for Kirby Air Ride 2. One day, it will come. One day...

Nintendo Network ID: mystman12 | Twitter:

TysonOfTime

mystman12 wrote:

10 minutes later: "News flash! New 3DS update bricks systems and erases all data from whatever game was inserted at time of update!"

Go away

You don't die until you're dead!

Nintendo Network ID: TysonOfTime

renaryuugufan92

Gioku wrote:

IT'S MIIVERSE!!!!

OMIGODOMIGODOMIGOD!!!!

I'm overreacting, yes, shut up.

and there was doupt over the source i shared earlier lol

Style Savvy Shop Code: R22M60G78 | XboxLive: Nick kun13 | Steam: Nick_kun13
Console history 1998 - today: N64 & PS1, GCN & PS2, Wii & 360, Wii U & XBONE
Handheld history 1999 - today: GBC, GBA SP, og DS, og 3DS & XL,

Nintendo Network ID: Nick-kun13

Warruz

And my update is stuck..... ugh

Game Industry News; Discussed and Debated - Pauseyourgame.com

Twitter:

OdnetninAges

Ok, people say it's Miiverse, so I'm taking their word for it...

My my, what a great night. I got to watch some anime, read some manga, play some 3D Sonic, and now Miiverse is out.

Console Usernames: Rc

HIGH QUALITY VIDEO GAME RIPS

"I'll destroy the illusion with my right hand!"

Miiverse Profile

My Anime List

NSLU Playthrough with friends

Check out Ninten-Times! NOTE: It's dead.

The original classic.

Salty about no NX at e3 this year.

Nintendo Network ID: Ages97

Blast

LOL my update bar is sooo close... but it stopped....

I own a Wii U and 3DS. I also own a PS4!

Master of the Hype Train

Nintendo Network ID: Mediking9

Warruz

Woot restart time!

Game Industry News; Discussed and Debated - Pauseyourgame.com

Twitter:

OdnetninAges

I'm still at 75%.

Damn.
I'm so sad.
I want to die.

(Not really. Gotta live to see Mega Man, Sonic and Mario fight each other level 9 CPUs.)

Edited on by OdnetninAges

Console Usernames: Rc

HIGH QUALITY VIDEO GAME RIPS

"I'll destroy the illusion with my right hand!"

Miiverse Profile

My Anime List

NSLU Playthrough with friends

Check out Ninten-Times! NOTE: It's dead.

The original classic.

Salty about no NX at e3 this year.

Nintendo Network ID: Ages97

Top

Please login or sign up to reply to this topic